تهران اسپیکر

  • ۰
  • ۰

تجهیزات استادانه و همچنین عملکرد حرفه ای برای فضای بیرون از خانه برای عاشقان موزیک
Tremor یک اسپیکر بلوتوثی سیستم صدایی مستحکم و کامل و همچنین با عملکرد بالای 50W RMS میباشد که به طور حرفه ای برای عاشقان موزیک تنظیم و تجهیز شده. شما میتوانید از زمان طلوع آفتاب تا زمان طلوع آفتاب با Tremor بهمراه باتری 20800 میلی آمپری  قابل شارژ بسیار شاد باشید و لحضات بیاد ماندنی برای خود فراهم کنید. هیچ اسپیکر بلوتوثی دیگری که بتواند با صدای بلند تر و مدت زمان بیشتر از Tremor پخش کند. با ترکیب تکنولوژی های پیشرفته و همچنین تنظیم صدای متناسب با نیاز عاشقان موزیک که تکامل و عمق موزیک های شما را به گونه ای که هنرمندان انتظار دارند تولید میکند. این دستگاه به بلوتوث ورژن 4 و NFC مجهز شده و قابلیت هنگام سازی راحت با موبایل ها و دستگاه های شما را دارد.
اگر یک دستگاه Tremor به تنهایی صدای کافی برای کامل کردن مهمانی ایجاد نمیکند، شما میتوانید دو دستگاه Tremor را با یکدیگر در یک مکان و یک زمان متصل کنید و صدایی دو برابر برای تجربه ی نهایی داشته باشید. فرقی نمیکند رویداد شما در حیاط پشتی منزلتان باشد یا در هرجای دیگر. مستحکم و ثابت و همچنین حفاظت IPX5 در برابر آب، گرد و غبار، شن و .... و همچنین طراحی قابل حمل به همراه یک بند نگهدارنده محکم و باکیفیت که بر روی شانه قرار میگیرد، Tremor را تنها اسپیکر سیستم صدایی مناسب برای فعالیت خارج از فضای خانه و همچنین تنها اسپیکر قابل حمل به هر مکانی برای شما تبدیل میکند. این تنها اسپیکر بلوتوثی است که شما نیاز دارید در تمام رویداد ها و میهمانی های خارج از فضای خانه از آن استفاده کنید و بقیه را به وجد بیاورید.

مزیت موج رویایی
طراحی مستحکم و ثابت با اجزای تشکیل دهنده ی دارای عملکرد بالا و با کیفیت را تولید و پخش میکند.
کیفیت صدای بسیار خوب
موزیک را در یک فضای استریو پخش از طریق توان 59 واتی دستگاه، 2 درایور با برد بلند، 2 عدد ساب ووفر جانبی، 2 توئیتر با صدای خیلی بلند به همراه حالت ضد نویز تجربه کنید.
عمر باتری فوق العاده
باتری لیتیومی قابل شارژ داخل دستگاه امکان پخش بیش از 18 ساعت را به شما میدهد و این امکان در بیشترین میزان صدا 8 ساعت میباشد.
اتصال راحت
دستگاه های خودتان که دارای بلوتوث هستند را با این اسپیکر به راحتی همگام سازی کنید و از آهنگ خود در ثانیه به ثانیه زمان لذت ببرید. اگر تلفن یا تبلت شما قابلیت NFC را دارد شما میتوانید از ویژگی همگام سازی NFC استفاده کنید.
حفاظت در فضای خارج
این دستگاه برای هرنوع محیطی و برای هر نوع ماجرا جویی که شما بخواهید ساخته و آماده شده است.  مدرک IPX5 این دستگاه را به رسمیت شمرده به گونه ای که این دستگاه ضد ضربه، گرد و غبار، آب، شن و برف میباشد.

ویژگی ها
50 RMS/ Peak 400 صدای مورد نیاز عاشقان موزیک با کیفیت با سیستم صدایی با عملکرد خوب
حفاظت در برابر آب، گردوغبار، شن و برف
اتصال 2 دستگاه tremor با یکدیگر در یک مکان
باتری قابل شارژ 20800 میلی آمپر
زمان پخش بیش از 20 ساعت(8 ساعت در حداکثر میزان صدا و باس)
تماس های بدون دسردسر و NFC آماده بکار
USB ورژن 5 و یک پورت برای شارژ کردن دستگاه های موبایل
صدای Hi-Fi و امکان ضد ناهنجاری

اقلام درون جعبه
1 عدد DreamWave tremor
کابل لوکس 3.5 میلی متری
آداپتور AC
کابل شارژ
  • ۹۸/۰۱/۱۳
  • TEHRANSPEAKER تهران اسپیکر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی